Naujienlaiškių siuntimas yra tiesioginės rinkodaros dalis. Tiesioginė rinkodara išsiskiria tuo, kad ji pasiekia asmenis tiesiogiai per elektroninį paštą, telefonu ar asmenine žinute. Norint siųsti klientui tiesioginės rinkodaros pasiūlymus, reikalingas jo sutikimas. Daugelio verslų internete galvos skausmu tampa problema, kaip gauti interneto svetainės lankytojo ar kliento sutikimą gauti naujienlaiškius. Tai daryti reikėtų laikantis duomenų saugos taisyklių, keliais būdais.
Registracijos forma interneto svetainėje
Interneto svetainėje ar parduotuvėje sukurkite registracijos formą. Formoje pateikite naudingą pasiūlymą, dažniausiai pasirenkami 10 %, 20 % ar 5 % nuolaidos kodai apsiperkant, jei svetainės lankytojas sutiks palikti savo el. pašto adresą, kad gautų tiesioginės rinkodaros pasiūlymus. Tokias formas nesudėtinga įdiegti į interneto svetainę, pasinaudojant naujienlaiškių siuntimo platformomis, pavyzdžiui vivasend.lt.
Socialiniai tinklai
Socialiniame tinkle „Facebook“ galite laisvai komunikuoti su daugybe vartotojų, juos pasiekti ne tik per savo verslo paskyrą, bet ir per asmeninį profilį bei įvairias grupes, mokamą reklamą. Taigi, per „Fasebook“ postus galite taip pat prašyti sutikimo naujienlaiškių siuntimui, už tai pasiūlant tam tikrą vertę – akciją, dovaną, įdomų turinį.
Fizinė parduotuvė, mugės
Dalyvaujant mugėse sutinkate daugybe žmonių besidominčių jūsų prekėmis. Paskatinkite juos užsiprenumeruoti naujienlaiškius žaidimo, loterijos forma. Naujienlaiškių siuntimas yra teisėtas tada, kai asmuo savo noru sutinka gauti laiškus, todėl kartais tereikia kūrybiško paskatinimo. Fizinėse parduotuvėse stenkitės užkalbinti klientą net jei jis nieko neperka, tik domisi, paklauskite kas jį domina, jeigu jis neranda šiuo metu tokių prekių, paprašykite elektroninio pašto, per kurį galėtumėte suteikti informacijos apie naujausias prekes.
Naujienlaiškių siuntimas turėtų būti aktualus ne tik jums, bet ir gaunantiems laiškus asmenims. Dėl to, venkite besikartojančių, vien pirkti siūlančių laiškų, nes jie greitai nusibosta. Jeigu klientas įsigijo prekių jūsų elektroninėje parduotuvėje, mažai tikėtina, jog už savaitės ar dviejų jis vėl norės kažką pirkti. Galbūt jis apsipirks pas jus 2-3 kartus per metus. Jūsų uždavinys – išlaikyti kontaktą su klientu, siunčiant jam įdomius, patrauklius naujienlaiškius, kad tuos 2-3 kartus per metus jis tikrai apsipirktų pas jus, o ne pas konkurentus.