Paprasti žmonės sunkiai apsieina be paprasčiausių skelbimų. Nereikia būti verslininku, kad iškiltų siekis parduoti kokią nors prekę arba paslaugą, galiausiai, net ir ją surasti. Tinkamai parašyti skelbimai visą paieškos (pardavėjo ar kliento) procesą kur kas labiau patrumpins. Paprasčiausiai, daugelis net nesureikšmina internete ar paprasčiausiai skelbimų lentose kabančių lapelių. Jei dėmesys netyčia nukrypsta, daugelis džiaugiasi, kad pavyko rasti tai, ko ilgai ieškojo. Visgi, skelbimo rašymas reikalauja tam tikrų specifinių žinių, informacijos. Kitu atveju jūsų skelbimas gali būti labai ilgai neveiksmingas.
Rašydamas skelbimą visada naudokite savo tikruosius identifikavimo žodžius, t.y. net jei ir skelbimas bus talpinamas internete, venkite įvairiausių pseudonimų arba nik‘ų. Jie nekelia pasitikėjimo. Daugeliu atveju, netgi, manoma, kad jie nėra tikri, apskritai neegzistuoja, tad retas skambina „zuikučiai“, „mechanikui“ ar panašiai. Vardas ir pavardė geriausias pasirinkimas. Žinoma, prie kontaktinių duomenų palikite ir savo telefono numerį. Tai pats geriausias pasirinkimas, kadangi retas planuoja rašyti elektroninius ar juolab popierinio tipo laiškus. Skaičiai turi būti dideli ir aiškūs. Jei skelbimas kabinamas lentoje, geriau jei jis būtų spausdinamas. Tuomet kiekvienas galės įskaityti.
Kuo skelbimai yra trumpesni ir aiškesni, tuo daugiau susidomėjusių žmonių jie sulaukia. Supraskite, kad skelbimas tai ne grožinės literatūros kūrinys, kuris reikalautų įžangos, dėstymo dalių ir panašiai. Svarbiausia, nereikia jokių epitetų ar juolab metaforų. Pirmiausia, svarbu atkreipti dėmesį apskritai į patį tekstą. Anksčiau daugelis didelėmis raidėmis rašydavo žodį „Dėmesio“. Šiuo metu labiau plinta kitas pasirinktas žodelis – „Seksas“. Prie jo dar padedami net keli šauktukai taip siekiant atkreipti dėmesį į save. Taigi, jūsų skelbimas jau pastebėtas, dabar telieka įtikinti žmogų, kad jūs turite tai, ko jam gali prireikti. Pateikite tik pačią pagrindinę informaciją. Geriausia jei skelbimas būtų kokių 7 eilučių ilgumo. Įprastai ilgesnių žmonės nebeskaito. Žinoma, jei parduodate mašiną, privalote pateikti daugiau detalios informacijos. Taip pat pasistenkite sukurti tokį skelbimą, kuris būtų tikrai įsimintinas. Internete labai plinta kurti ypač šmaikščius skelbimus. Galbūt jie nesudomina skaitytojo, tačiau juokdamasis jis platina žinią internete. Taip vykdoma reklama.
Vienas skelbimas turėtų reklamuoti vieną prekę ar paslaugą. Jei, pavyzdžiui, išparduodate savo namų baldus, atskiruose skelbimuose siūlykite virtuvėje naudoti tinkamus daiktus, kitame – vonios daiktus, miegamojo ir panašiai. Kiekvienas daiktas ar paslauga turi būti parašyti atskirai, kitaip patys skelbimai taps pekrauti ir niekas jų neskaitys. Juk ir pats tikrai neskaitytumėte ypač ilgo teksto, o jei jis dar nuobodus, tuomet ir nesusidomėtumėte prekės įsigyti.
Šalia kūrybingumo, kuris padeda suvilioti žmogų, kuriam net nereikalingas jūsų parduodamas daiktas, turi būti jaučiamas ir dalykiškumas. Tai yra, jūs bendraujate su potencialius pirkėju, net jei ir ne akis į akį. Tokius žodžius, kaip „Jūs“ ir panašiai rašykite didžiosiomis raidėmis. Nebijokite skelbimo gale parašyti „Ačiū už dėmesį“ ir panašiai. Dalykiškumas būtinas. Rašykite taisyklinga lietuvių kalba. Kitu atveju pats skelbimas tarsi skatins atmetimo reakcija.
Parašyti tinkamą skelbimą nėra sunku. Pradžioje svarbiausia patraukti asmens dėmesį, paskui turimu tekstu jį išlaikyti, ir galiausiai įtikinti, kad daiktas jam yra reikalingas. Nebijokite naudoti įvairiausių nuotraukų ar paveiksliukų, kurie visą tekstą kur kas labiau pagyvina. Svarbiausia, suderinkite oficialumą kartu su dalykiškumu. Šie patarimai padės parduoti reikiamą daiktą ar paslaugą.